понедельник, 3 декабря 2012 г.


Модуль 11. Рефлексія.

З усього того, чому я навчалася  на цьому тренінгу, на мою думку, найефективнішим для навчання моїх учнів буде більш поглиблене використання інтернет технологій, працювати у парах, групах та використання обговорення рефлексії всьго пройденого матералу.
Мені дуже приємно,  що саме ці курси ціленаправили мене у використанні інтернет технологій, та використання більш поглибленої методики викладання.
Вітаю всії учасників  з успішним завершенням тренінгу!

Модуль 10 "Рефлексія"

Цей модуль допоміг мені з’ясувати мою роль фасилітатора в навчанні учнів за методом проектів, а саме вам необхідно відточити свої вміння, допомагаючи учня будувати своє власне навчання. Головне пам'ятати що вам потрібно:
  •  Уміння розумно поставити запитання – це основа якісного навчання. Добре продумані запитання провокують змістовні зв’язки з тим, що учні приносять до класної кімнати з попереднього навчання та зі свого життєвого досвіду.
  • Поведінка вчителів, сприятливе середовище у класній кімнаті та стратегії впровадження проектів – все це важливо при створенні навчального процесу, що будується на навчальних потребах учнів.
  • Деталі плану впровадження визначають вимоги до середовища поза класною кімнатою перед, під час та після виконання учнями проектів і забезпечують успіх навчання. Мною був складений план впровадження.

суббота, 1 декабря 2012 г.


Модуль 9. Рефлексія

Цей модуль допоміг мені зробити такі висновки щодо того, як учні можуть самі спрямовувати себе у навчанні та про роль і місце диференційованого навчання
Перехід до процесу навчання, що будується навколо потреб учнів, вимагає адаптації і з боку учнів, і з боку вчителів.
Вчителі мають працювати з учнями, щоб допомогти їм розвинути навички самоспрямованості.
Учні мають бути активним у власному навчанні;
Учителі можуть диференціювати навчання у чотирьох напрямках: зміст, процес, результати, навчальне середовище.

Модуль 8. "Рефлексія"

Цей модуль допоміг мені обдумати, що означає «оцінювання, зосереджене на потребах учнів», а саме:
  • Обговорили ідеї з залучення учнів до процесу оцінювання
  •  Проаналізували з колегами, як самі проводимо оцінювання
  • Доопрацювали плани оцінювання
  • Взнали як можна ефективно використовувати інформаційно-комунікаційні технології для підтримки та оцінювання процесу навчання учнів.

Модуль7. Рефлексія.

Створення прикладу учнівської роботи дало можливість побачити як можна використати блог для впорядкування і узагальнення кроків при роботі учнів над проектом.  Створила його швидко, додала гаджети. Було цікаво працювати!!!